2012. október 29., hétfő

4.Rész



’Olyan 23:00 körül sikerült elaludnunk. Este arra ébrettem hogy valaki engem hív.

-Vivien!-hallottam a suttogást.
-Mivan?Kivagy és mitakarsz?-kérdeztem álmosan.
-Harry Vagyok! És nemtudok aludni gyeremár ki velem.-mondta Harry.
-Álmosvagyok hadjál.-dobtam felé egy párnát ami szerintem el is találta de ez van.:33
*Lili Szemszöge*
Este Vivi nem jött ’haza’.Nemakartam mondtani de egy kicsit féltettem.
Reginával úgy döntöttunk holnap megkeressük a koncert elött.
Reggel felkeltem.(kigondolta volna?!xd)
Szóval hamarabb kelltem mint Regi és ezért most én mentem elörre a fürdöben.Reggel 9.Óra van ami azt jelenti hogy még 11 óra van a koncertig. Addig van idönk Vivient megkeresni.A ’keresésre’ egy lazább ruhaösszeállítást választottam-> 
Regié is hasonló lett: 

9:30..Végre elindultunk Vivit keresni.
Összesen 24 emelet van amit átkell néznünk._.
-Hol kezdjük?-kérdezte Regi egy nagy levegövétel mellett.
-Szerintem ezen az emeleten.Aztán felfele menjünk.:33-Mi a 14.emeleten vagyunk. 10-emelet felfele és 10 lefelé.:| -kicsit rosszúl hangzik. Mi szobánk a 149.-es
*148-as szóbánál.
-Te kopogsz! –mondtam Reginek
-Akkor te beszélsz!.-mondta Regi.
-Rendben..*kopkopp*
-Helló segíthetek?!.-nyitotta ki egy fiatal nö.
-Jónapot.! Egy lányt keresünk.Itt a kép..-mondam és felmutattam egy képet Vivienröl.
-Bocsánat de még életemben nem láttam ezt a lányt.-mondta a nö és visszament a szobájába..a többi szoba ugyan így ment.már az utolsó emeleten voltunk a 248-as szobánál.
-Jónapot.!-Köszönt egy cuki kisfiú.
-Szia Kisfiú! Nemláttad ezt a lányt?:D-kérdezte mosolyogva Regi én meg észrevettem közben hogy ZAYN MALIK a mellettünk lévö szobábol jön ki.
-Nem bocsánat.-mondta a fiú és bement.
-Sziasztok lányok kit kerestek?.-kérdezte Zayn.
-Hát mi öhm..csak öt.-mondtam és a kezébe nyomtam a képet.
-Mázlitok van.-mondta mosolyogva.
-Igen?! miért?-kérdeztem meg.
-Mert épp Liam ágyában fetreng.-mondta röhögve Zayn.
-ugye csak viccelsz?:o-kérdezte Regi.
-Nem.Nézzétek meg.-mondta és elindultunk a szobájuk felé. Azon belül Liam szobája fele.Benéztünk és..És tényleg ottvolt. Tátott szájjal bámultunk Reginával.

Vivien ott feküdt Liam ágyában.
Jól nyomja megkell hagyni.Lemegy teknöst etetni és máris egy vagyis 5 Sztárnál éjszakázik.
-khmm..-mondta mikor majdnem lesmárolta Liam.Liam olyan gyorsasággal húzódott el hogy leesett az ágyról.Regi és én fulldokoltunk a röhögéstöl Vivi meg csak ilyedten nézett Liam után.Mikor megbizonyosodott arrol hogy jol van e akkor megszólalt.
-Sziasztok Hát ti?.-kérdezte miközben kisétált az ajtón.
-Szia ..hát inkább te..! Te nem jöttél ’haza’ és mégcsak nemis szoltál hogy nemjösz..-modtuk egyszerre Regivel.
-Bocsi..-mondta miközben elhaladt mellettünk és leült a kanapéra.Elég otthonosan mozog a One Direction-nél.
-Kösz högy kijöttél velem este.-mondta durcisan Harry.Azthiszem sok mindenr
ől lemaradtunk:DD.
-Mért mikor kellett volna kimennem veled bárhva is?!-értetlenkedett Vivi.Hát igen a álmos sokmindenr
ől megfeletkezik és csak beszél de nem gondolkozik.
-Este.
-válaszolt Harry.
-Kösz.-.-”-mondta Vivi

-Nincsmit.:DD-vigyorgott rá.
-Húú..de…jajjde szeretem a hülye fejed.-mondta Vivi és megölelte Harry-t.
-Lili vagyok és Clever Princess.:33:$$-mondtammert untam már hogy senki nemszól rollunk semmit.
-Énmeg Regina Imádom a kaját Clever Princess vagyok :DD- vigyorgott Regi mire Niall szeme felcsillant.
-Tiis ilyen örültek vagytok mint ez itt.-mondta Louis röhögve és meglökte ’játékosan’ Vivit de mi ezen egy csöppet se nevettünk. Vivi küldött Louis-ra egy ’fuss bazdmeg’ fejet.
-Bocsi.-nézett bociszemekkel.
-Lili elmész a Nando’s-ba nekem kajáért*-*-nézett rám cukin Regi.
-van más választásom?-kérdeztem majd feláltam és elindultam az ajtó felé.
-Ki megy a Nando’s-ba?:o-jött ki Niall a konyhából.
-Én.-sóhajtottam miközben mentem az ajtó felé.
-és hozol nekem kaját?-kérdezte kiskutyus szemekkel.
-Megyek veled.Elfér a segítségem.-modta Zayn és elindult utánnam.
Sétáltunk a folyóson amíg a lifthez nem értünk.Beszálltunk a liftbe Zayn megnyomta a 0.szintet.
-És mióta szereted a bandánkat?:D-kérdezte vigyorogva Zayn.
-Hát az x-faktor óta.:D-mosolyogtam rá..
egyszer csak megállt a lift és a lámpák villogni kezdtek…

Itt az új rész.:DD #Bocsinemletthosszú:ss Remélem tetszett..Dobj komit.köszi puszi hogy olvasod :DD

10 megjegyzés:

  1. ahhw imádoom♥köviit:D♥
    tudom h még korai,de a többi srácnak nem lesz barátnője?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi örülök hogy tetszik.:) megpróbáljuk minél hamarabb hozni.:) Bocsi de már megvan hogy hogy lesz a blog és abban úgy terveztük nem lesz Louisnak és Harrynek barinőik.

      Törlés
  2. Az utolsó mondatnak ennek kellene lenni: A folytatást a képzeletetekre bízom... xdd
    Najó nem, vagy mégis? :'DD
    Amugy jó rész lett.:DD <3
    #I'mOK. xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát te nagyon hülye vagy.xdd
      <3
      #yeesYou'reOk..xd

      Törlés
    2. I'm sorry, I'm dark.xd
      Nem is tudom ki mondta tegnap, de most ide illik.xdd <3

      Törlés
    3. I'm sorry..I said this.xdd
      we're not Stupid We're Dark..xdd

      Törlés
    4. You're not CLEVER princess!! You're STUPID Princess.:33
      vagy Dark Princess?:33

      Törlés
    5. NOO - Lili protested!!
      I'm CLEVERPRINCESS:33
      *sértődött fej* xd

      Törlés