2012. október 22., hétfő

1.Rész~/Érkezés,Találkozás/




1.Rész~/Érkezés,Találkozás/
Minden egy átlagos októberi napon kezdődött…
Amikor is kijelentette a
ONE Direction hogy lehet nyerni Go1Den Ticket jegyeket.Mi álmodni se mertünk hogy mi nyerjük meg..de ezen a napon minden megváltozott..MI NYERTÜK MEG!!.Vinnünk kellett mind 3-munknak egy felnőtt kisérőt és egy barátot.Volt olyan szerencsénk hogy a barátaink nem birják az 1D-t de(!!) mivel ki akartak menni New York-ba ezért velünk jöttek.Nem érdekelt minket hogy csak kihasználnak nekünk csak annál jobb..nemkell sorsolni a pótnyertes közül..:DD. Már csak olyan felnőttet kell keresnünk aki eljönne velünk.Nehéz lesz mert a szüleink nem jönnek el mert televan a ’hócipőjük’ az 1D-vel.Úgy döntöttünk hogy a keresztszüleinket visszük mivel dúsgazdagok ezért sokmindent megvesznek, nemmondanám hogy mi nemvagyunk azok..de az mégis más ha ők veszik.Facebook-on hamar terjednek a hírek ugyancsak twitteren..Minden oldalon csak a mi fényképeinket amin mi hárman szerepeltünk ezzel a felirattal:
„..Ők itt a 3 szerencsés Magyar nyertes lányok.Gratulálok nekik..”
*Utazás napja*
-olyan izgatott vagyok hogy mi nyertük meg a jegyeket*-* -mondta Lili
-Igen Mi is –mondtam csillogó szemekkel.
-Úristeeen ma indulunk New Yorkba..*-* eltudjátok ezt hinni??:oo- kérdezte Regi boldogan.
A 3 plusz ember „ a potyautasaink” valami tök hülyeségről beszélgettek..ami minket egy csöppet sem zavart mert mi nagyon jól elvoltunk.:DD

*New York-ban*
-Szép ez a hely*-* -mondta Regi.
-igen az *-* -mondta Lili is.
-juuuj alig várom a holnapot*-* -mondtam nekik.
-na akkor nyomás aludni hogy holnap időben felkeljünk.-mondta Lili és Regi majd a ’potyautasokat’ otthagytuk és mentünk aludni.Mi hárman voltunk egy szobába és mielőtt elaludtunk váltottunk pár szót.
-dejólenne ha lenne egy csillámpóni fejű kiskutyám- mondta Lili már félig alva.
-Nemvagy normális..xdd de ha már ittartunk egy TeknősZsiráf mi cuki lenne már?-kérdeztem meg majd Regi is helyeselte.
-mostmár tényleg aludjunk.-mondta Regi
-szeretem a sajtot.-nyőgte ki végül Lili.
-azt énis..-mondtam már szerintem alva ahogy a többiek is.
*Másnap*
-Gyerekeek*-* Keljetekfeeel!!-üvöltött Regi az ágyon ugrálva.
-hagyjál már hajnalok hajnalán.-mondtam és hozzávágtam egy párnát.Lili kirugta a lábát és leesett az ágyról így tudtunk aludni.
-milyen hajnalok hajnalán?:o-akadt ki Regi-tudod te hányóra van??-állt fel a földről.
-nem nemtudom de mostmár hagyj minket aludni.-válaszolt helyettem Lili.
 - Fél 11 van!!-üvöltött újra és nekünk kiugrottak a szemeink.Én személy szerinte anyira meglepődtem hogy leborultam az ágyról.
-Mivaan??.-kérdeztem miközben álltam fel
-FÉL 11 ÉS NANDO’S-ba AKAROK MENNI!!-üvöltötte fülembe.
-jó felöltözünk és mehetünk-mondta Lili.Így is tettük felöltöztünk.:Lili ruhája->
<-Regi ruhája. és Vivi ruhája->1.         -Jónapot hölgyeim  ott egy üres asztal a jobb sarokba.-mondta a felszolgáló férfi.
-köszönjük-mondtuk egyszerre  és az említett asztalhoz mentünk.
-Hozhatok önöknek valamit??-kérdezte az felszólgáló.
-Igen.3 Citromos iceteát és 3 salátát.-rendelt Regi.
-Rendben!-felírta és elment.Beszélgettünk amíg megnem hozta a kajánkat ami 15 percet vett igénybe.
-Meghoztam a rendelészüket hölgyeim.!-mondta a felszolgáló.
-köszönjük-megse néztük mit hozott nekünk anyira elvoltunk foglalva  a beszélgetésbe.
-ez miez?!-háborodott fel Regi.-Ez nem az amit kértem..én salátát kértem nem csirkét dupla krumplival!!-akadt ki mostmár teljesen.
-dik nyugodjmár meg..!-röhögtem rajta.
-Gyere menjünk a pulthoz szolni.-mondta Lili. Felálltunk és elindultunk a pult felé ahogy 3 nagyon helyes fiú is tette. Nagyon ismerősek voltak de nemtudtuk honnan lehet.Gondolgozás közben odaértünk egyből üvöltözni kezdett a pultossal hogy rossz kaját kapott.A fiú pont ugyan ezt csinálta.Rájöttem kik ezek!!
-Psztt..Lili..!-szoltam Lilinek.
-mivan??-kérdezte ugyanolyan halkan mint ahogy én szoltam neki.
-tudod kik azok ott mellettünk??.-kérdeztem meg még mindig suttogva.
-nemtudom de nagyon ismerősek..-mondta Lili.
-Zayn Niall és Liam az te balfácán..-mondtam neki röhögve..
-gecii kajak.-röhögött őis.-az álruha miatt nemtudtam kik ők..-mondta Lili.
-Én nem salátát kértem!!hol vannak a krumplikáim??-háborodott fel Niall.
-Hé te!! Szőkeség..cseréljünk kaját!!.-mondta oda neki Regi. Látszólag nem ismerte meg Niall-t.Biztos a napszemüveg miatt volt.
-Van nevem is!-duzzogott Niall
-Hé haver szerinted megismer??!-nézett rá Zayn.
-Ő..nem nemismerlek..baj??.-kérdezte Regi flegmán.
-Ééén(!) viszont ismerlek titeket.-léptem ki Regi háta mögül.
-Regi! A Szőkeség Niall Horan. Ő itt Liam és Zayn.-vettem le róluk a kapucnit és a napszemüvegeket.
-Úr isten!Te jó ég-akadt ki Regi –Hogy lehettem ilyen bunkó és lekezelő a jövendőbeli férjemmel.-mondta Regi miközben egyre gyorsabban vette a levegőt.
-Hé nyugi! hallod!-szolt Liam
-Semmi baj.! De honnan tudod hogy a férjed leszek??Talán a jövőböl jöttél??-játszotta a  szőkét Niall
-Jajj de kis édes vagy.*-* Hát persze a jövőböl jöttem.!(?)-Mondta Regi
-akkor..biztos össze fogunk házasodni.:D-mosolygott Niall.
-Tutikaa *-*
-Ugye meghívtok az esküvőtökre?.-kérdezte Lili Zayn és Liam velem egyszerre.
-Aham.-mondta Regi.-viszont Niall odaadnád már a salátánkat mert már egy órája nem ettem semmit.-hisztizett Regi.
-Persze!Tessék.-adta át a salátákat Regi meg neki adta a kajáit.
-na majd akkor még ugyis találkozunk valahol nem?!-kérdezte Niall.
-holnap.! koncerten!!.-mondtuk egyszerre.
-már várjuk ; )-mondták egyszerre.
-van valami kis cetli it..-mondtam és kivettem a cetlit a saláták alól.
-jujj és mi van rajta?-kérdezte Lili.
-Liam telefonszáma *-* Meg Zayn-é is és Niall-é is ittvan.-mondtam már szinte sikítva.

Itt a vége ennek a fejezetnek. Remélem tetszett. Kösz hogy olvastad és ha már ittvagy akkor dobhatnál egy komit is ; ) És iratkozz fel *-*
Peace Everybody!; )

~We are  Clever Princess Byee!!~

8 megjegyzés:

  1. kurva jó lett..xdd nagyon sokat nevettem rajta:DD csak így tovább♥:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor jóó azvolt a lényeg ;) xdd <3 köszii!:DD <3

      Törlés
  2. NAGGYONJÓÓLETTT!!! CSAKÍGY TOVÁBB MÁR NAGYON VÁROM A KÖVI ÉS A TÖBBI RÉSZT IS !! :DDDDD <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. SzeretlekVivien.:DD
    Honnan tudtad, hogy csillámpóni fejű kutyát akarok? :oo
    Ja bocs, te tényleg gondolaolvasó vagy.:dd
    És igen, Szeretem a sajtoot.:DD
    Nagyonjólett.:33
    #WeAreCleverPrincess.:)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj*-* Énis Szeretlek:DD <3
      Igen #gondolatolvasóvagyokJee
      Szeressed a sajtot :33
      köszi puszi <3
      #Yes.
      Regi megvan sértődve Őtis szereted ugyee??xdd

      Törlés
    2. SzeretlekRegii.:DDD♥♥♥

      Törlés
    3. na azéért.:D ÉNISTÉGED.:DD<3

      Törlés