2012. október 23., kedd

2.Rész/ Trollkodás






2.Rész/ Trollkodás

„-Liam telefonszáma *-* Meg Zayn-é is és Niall-é is ittvan.-mondtam már szinte sikítva.”

-Trollkodjunk má’-üvöltött fel Lili.
-Jóóó.-mondtam és felvillantottam egy sunyi mosolyt.
-irány a női mosdó; )-mondta Regi és már elis indult a mosdó felé.
*Kicsöng a telefon* Elősször Liam-et hívtuk..
-Hálóó-szólt bele a telefonba.
-Add vissza.-mondtam komoly és elmélyített hanggal .
-Mégis mit??-kérdezte meglepetten.
-A Kecském szüzességét.-mondtam ugyan olyan hangon..
-…?!
-hahahahhaaah..-nevettem a telefonba..
-FUUUUUU- hallottam amint Liam mérgelődik..olyan vicces volt..gyorsan lecsaptam a telefont..a női mosdóból csak a ’fuldokló fóka’ hangok szűrődtek ki.xdd
na most a következhet Zayn jött.
most Lili beszélt vele.
-HelloSziaZayn vagyok miben segíthetek?!-szólalt meg Zayn.
-helloszia Pop Simon vagyok-mondta Lili elváltoztatott hangon.
-mivan a popsimon??-kérdezte meg Zayn amin már majdnem elnevettük magunkat.
-Jaaj nem nemugy értettem. de ha már itt tartunk semmi nincs a popsidon. de szivesen megnézem ha akarod.-mondta Lili ugy hogy majdnem elröhögte magát.-egyébként a nevem Pop   Simon.
-Ja értem.-mondta Zayn.
-Szóval hallottad a viccet amit a hülyéknek nem mondtanak el??.-kérdezte már könnyeit visszatartva Lili.
-Ő..még nem.-mondta Zayn gondolkodva.
-Köszönöm csak ennyire voltam kiváncsi.-mondta Lili és kinyomta a telefont. Megint előjött a ’fuldokló fóka’ hang..xdd és most jön az utólsó személy Niall volt az .Őt Regi hívta.
-Halo.-szólt bele Niall
-Jónapot hugy ozik vagyok a hazai telefon szólgáltatótol.-mondta Regi majdnem elröhögte magát.
-Jónapot hugyozik..várjunk csak ez meg milyen név.?-kérdezte Niall.
-a névvel most ne törődjön.Szóval vonaltisztítást végzünk. ehet az kéne hogy fujjon bele a vonalba.-monta Regi.
-Rendben*fújás*- mondta Niall
-Köszönjök a vonal teljesen tiszta.-mondta Regi és kinyomta a telefont. mosmár azért próbáltuk visszafogni azt a ’fuldokló fóka hangot’ de nem jártunk sok sikerrel. A földön fetrengve röhögtünk és már a könny is potyogott arcunkról.
-hölgyeim minden rendben?!-jött be egy kiszolgáló.
-Hát perszee!..-mondtuk egyszerre és próbáltunk nem nevetni.
-rendben.kérem csöndesebben és áljanak fel a földről.Megilyesztik a vendégeinket.-mondta a pincér.
-Elnézést.-mondtuk egyszerre feláltunk és kisétáltunk.elhagytuk az épületet.
-Menjünk már moziba!-szólaltam meg.
-mégis mit akarsz megnézni a moziban?-kérdezte Lili.
-ToyStory3-at 3D-ben?!-mondtam
-Menjünk.-mondta Regi és sóhajtott egyet.
-Jónapot 3 db jegyet a következő Toy Story vetítésre.-mondta Lili mikor odaértünk.
-Rendben.
vettünk popcorn-t 
*-*
Beültünk és megnéztük a filmet.Mikor vége volt a filmnek már sötét volt. Minden fényekbe borult.Tipikus New York odamentünk az embertömeghez és vártunk egy taxi-t. .Miközben mentünk haza azon gondolkoztunk miért adták meg a számukat.
hazaértünk átöltöztünk és elindultunk az emeletre. Az emeleten fotósok vártak minket.Elkezdtek minket fotózni.Mi pózolgattunk meg stb.. az egyik képet már felis rakták a netre..
hát..nemvagyunk normálisak de ez van..
-Ti meg hol voltatok??-kérdezték flegmán a ’potyautasaink’ mikor megérkeztünk
-nem teljesen mindegy az nektek??.-kérdeztem vissza.
-hát nekünk aztán mindegy..Viszont mi megyük partyzni szóval csáá Luzerek.-mondták és kisétáltak az ajtón..
-dik ezekkel meg mivan?.-kérdezte meg kicsit hangosan Lili
-Nem vették be a gyógyszereiket.-üvöltött hangosan Regi hogy még őkis halják
-Nagyon vicces.-hallottuk a folyósórol a hangukat.
-Holnaaap elmegyek koncert előtt pici teknősöket etetni*-*.-mondtam miközbe mentünk a szobánk felé
-Hol akarsz te teknőst etetni?.-kérdezte kiváncsian Regi.
-Hát a szállodába..
-Jólvaan.-mondta Regi.
-Tök jó hogy megkaptuk a fiúk telefonszámát de mitkezdjünk vele??.-kérdezte Lili.
-Fogalmam sincs.De bármikor feltudjuk őket hívni és a legjobb hogy nemtudják hogy mivagyunk azok; )-mondta Regi
-Aham és akkor bármikor trollkodhatunk vagy találkozókat szervezhetünk *-*-mondta Lili
-Jajaa *-* na de én megyek aludni mert holnap teknőst kell etetnem.-mondtam és bementem a fürdőszobába ott elvégeztem a teendőimet majd mentem is aludni.Regi és Lili utánnam ugyanezt tették majd őkis aludtak.
Felkeltem megreggeliztem és már mentem is le. 9 óra volt mire leértem. Elég sokan voltak kint de engem nemérdekelt és mentem tovább a cuki kis teknőseimhez*-*Bementem. Senki nemvolt ott csak én kicsit furcsálltam is.Épp megfogtam egy kis teknőst és elkezdtem etetni amikor elkezdett sípolni a riasztó?! nagyon beparáztam fölleg hogy egyedül voltam lent.. vagy mégsem?! Valaki megfogott hátulról és megszólalt..
-Minden rendben?.-kérdezte egy férfi hang..
Itt a II.Rész.Ha tetszett dobj egy komit! By:Clever Princess!

4 megjegyzés: